Skola igen

Tjosan!

jaha då sitter man i skolan igen efter en veckas lov, men jag måste säga det är ganska skönt att vara tillbaka i skolan , för då slipper man sitta hemma och göra ingenting som det blir efter ett tag när man är ledig;) dessutom är det faktiskt kul i skolan =) speciellt när man går bygg iaf =)  Där går dagarna fort :P

Vad jag har gjort på lovet?

Jo Långfredagen for jag ut till Älsklingen och bara tog det lungt eftersom vi skulle till Elmia på Lördagen =) så alltså på lördagen åkte vi till JKPG och det var super skoj =)
på söndagen var vi på middag hos min Mormor men vi passade även på att hälsa på Fabbes Farmor och det var ju trevligt :P
På måndagen for jag hem för älskling skulle te sävsjö och fixa med bilen:P
Sen på Tisdagen åkte jag ut till Skärbäck som ni kanske märkte och var där enda tills fredag morgon härligt värre var det ;) hihi

sen var det Älsklingen i helgen och det har varit super mysigt som vanligt :P

hihi hade ni ett bra lov`??


Hej svejs alla glada barn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0