Tisdag

Tjosan!

Det blir ett litet kort inlägg just nu ;) haha tittad nyss på NCIS och fy fasen va bra det är :P
haha men tänk imon är det onsdag och då tänker man ju att det bara är några dagar kvar sen är det helg :P Vart tar tiden vägen egentilgen ??

jaja det är ju en annan femma :P

idag har jag faktiskt varit rätt duktigt för idag när jag kom hem tänkte jag att jag kunde byta bromsar på min cykel nu när det är så fint väder :P .... det går inte bromsa med bakbromsarna de är helt utslitna så pappa hade köpt nya till mig så då tänkte jag byta dem och det  gjorde jag ... men det var inte det som var problemet ... vajern till bromsen är nästan av eller något upptäckte min kära bror efter att vi hade pysslat med det ett tag så himla typisk ..men men eftersom jag hade lovat mig själv att springa en runda idag men om det var 10 min eller 20min ellr 4km spelade ingen roll för mig huvudsaken var att jag blev trött :P jag måste verkligen bygga upp min kondition ingen har knappt tränat ngt sen jag slutade med handbollen :P haha busigt av mig .. men det är så tråkigt att träna själv men något måste man ju göra ;)


men nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite Harry Potter som jag redan har läst femtioelva ggr :P men ändå det är lika kul för det;)

God natt alla glada barn ;)

jag ska försöka blogga lite oftare haha :P


Hej svejs alla glada barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0