3 dagar

Tjosan!

Wihoo nu är det bara tre dagar kvar sen är de påsklov gött det ;)
på lördag bär det av till elmia och a6 med Älskling, frida , markus och kanske Jeppe =)
de blir skoj skoj det :P ngn mer som ska dit?=)
Idag måndag har vi inte alls gjort mkt kunde nästan skippat skolan idag ;) hade bara svenskaprov sen gjorde vi inte så mycket mer på de andra två lektionerna ;)
och våran matte lärare sa ingenting ;) han var inte arg ^^ gött de haha:P

nu snart ska jag plugga lite byggteori men först ska jag spela lite sims ^^
har prov i det på torsdag byggteori alltså inte sims Xd haha

var även lite busig innan oxå jag tog och solade när jag kom in till stan med bussen det var skit härligt och skit gött ^^
mindre bra för cancer risken ökar men det är så skönt ;) haha
idag blev det dock själv för Vickan låg hemma och var sjuk så de var tråkigt att sola ensam i dubbelrummet :/ meen men ;)

ha en bra kväll alla glada barn ;) hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jessica Hill

Sv; Jo vi har en hel del ^^ :P haha. Tack så mycket! :)

Du, när man ska läsa dina inlägg är alla å,ä och ö andra tecken . Vet inte om du märkt det? Men det blir lite rörigt. Det är ännu konstigare att sen när man går in på "kommentera", för då kan man läsa texten normalt, utan dessa konstiga tecken. :P haha..

2010-03-29 @ 22:11:51
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0