7 månader <3

Tjosan!

Idag den 28/3 är det exakt sju månader sen jag träffade min livsKärlek,
och det finns inget så underbart som att vara kär =)

Jag vill och hoppas att vi kommer få många fler månader tillsammans även år <3
du är den jag vill leva med <3
Allting känns så rätt när man är med dig <3

Men det är skit svårt att skriva hur man känner men jag vill bara säga jag älskar dig <3

Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta
Tja då var de mars månad ;)  och jag min loser har inte bloggat på två månader haha dålig jag är  xd    Men iaf Idag var de dags att ta tag i det igen ;)  Den nya månaden började med att jag oh Karrow tog tag i att och tog oss en Fika på cafehörnet för att bygga upp våran vänskap igen eller något likande :P vi har typ inte varit på (6-7 månader) illa! illa! av oss men nu så tog vi tag i det och så ska vi fortsätta i samma stil gött de <3 Har saknat henne så <3    Men igår var det 28/2 och de innebär att jag och Fabbe varit tsm i 6 månader de är sjuk va tiden går fort och jag älskar honom enormt mkt<3 Utan honom är jag ingenting<3    Så denna månaden började bra iaf hihi :P    Har de gött alla nu ska jag gå och äta kvällsmat ;P hittar nog ngt gott i kylen får vi hoppas :) haha    Ha så kul i snöblasket alla HAHA xd





Japp som ni allla vet så är det söndag idag härligt härligt ;) fyra dagar till sen är det påsklov och det kommer tillbringas med Ellen och älskling ;)
längtar som fan har inte träffat ellen på flera månader nu så de ska bli kul att träffa henne =)

men men ha en bra söndagkväll allihop :) själv ska jagplugga lite till har svenskaprov imon ;)
haha

hej svejs alla glada barn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0