Förlåt

Tjosan!

Sitter just och läser mätteknik ganska tråkigt men ska läsa lite till sen blir de sängen för min del ;) hha
dagen har varit grymt långtråkig..
vi håller ju på att bygga ett klassrum till oss inne på bygg men vi kommer ju fan ingenvart när rörkrökarna är i vägen -.- men idag blev de iaf och nästa vecka kommer vi kunna resa  de resterande väggarna ;) gött det vi har tre väggar kvar att resa två är redan klara men vi har inte kunnat resa dem pga av toalettdykarna men som sagt var de blev klara idag när vi skulle sluta så mycket blev det inge gjort ist satt vi mest och pluggade inför provet och det tackar man för det har fastnat lite mer innanför pannbenet nu iaf :P haha



sen har det inte blivit så mycket mer jo lite gos med Alice gumman =) de gillar vi hon är så mysig men hon behöver verkligen ett bad hon stinker xd haha Zigge är inte så enkel att gosa med för gosa för honom är liksom tja jag vet inte typ jag ligger mitt på dig eller något eller jag kan väl sitta i dit knä så gosar vi;) haha han tror ju att han är pytteliten mer är rätt tung att ha över sig ;)
tro mig jag vet :P


Alice


I övrigt har jag inte gjort så mycket idag hmm jo jag var och handlade innan och pappa visade mig att han hade gjort skinka härom dagen =) så han skar till en bit till mig och det var mumms :) hihi plus att han kokade ägg så man kunde ha det på smörgåsen =) hihi mums muns till kvällsmat blev det ;) plus en hund som bevakar mig om jag skulle råka tappa ngt ;) och en hund bevakade pappa if man kunde få ngt där ;) haha ;) men nej idag blev det inget till dem ;) haha


Zigge

Om jag fick bestämma så skulle jag välja att mitt humör slutade svänga så, men jag får försöka dämpa mig :/ jaja
Förlåt Älskling <3

men jag undrar fortfarande är det något fel på mig? för de känns som om ingen vill ta kontakt med mig?
eller tar jag för lite kontakt?

jaja


ha de bra alla glada barn ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0