Snart helg

tjosan

jaha då var det torsdag redan då ;) ska sammanfatta mig kort orkar inte skriva så långt ;)

men iaf detta blir nog sista inlägget innan helgen ;) så ni vet ^^

idag had vi matte prov vilket var mindra lyckat vi alla kände att vi kunde det här området nu men inte fan fick kanske mer än 1/4 gondkänt på provet .. jag var en av dem som fick precis godkänt och tur var väl det.. :P

men iaf idag är det våffeldagen så mamma och björn gjorde våfflor idag gött det :P och efter det var mamma och jag ute oh gick i en och en halvtimma gött var det i detta underbara vädret men jag fick skoskav på köpet men men ;) xd sånt är livet nu sitter jag här i sängen och ska strax nana ;) kommer nog sova gått efter den promenaden ;)

ha de gött alla i helgen och ta de lungt :P

hej svejs alla glada barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0