Söndag

Tjosan!
usch snart är denna veckan slut hemskt :/  men det har varit en underbar helg med älskling precis som vanligt ;) I lördags var vi på sjukan för att älskling var lite sjuk så han fick medecin och nu börjar det bli bättre =) Härligt,  men jag har tydligen massa att göra denna veckan i skolan killarna rabblade upp de men minns itne allt :P vet iaf att jag har data prov imon som hmm..tja de blir nog godkänt iaf  xd hoppas jag :P  sen på torsdag har vi matte prov vilket jag hoppas kommer gå ganska bra för de känns som om jag kan det där nu iaf ;) tyska läxa tills på tisdag har jag oxå haha minns inte var det var för läxa :P lyckat (Y) haha , sen på måndag om en vecka har vi svenska prov va mycket de känns som om det blev plötsligt haha xd tror det är lite för slapp på bygg XD ja just det jag vi har ju prov på torsdag v13 oxå i byggteori :P haha, de börjar kännas som det gjorde i slutet på nian nu  xd

men iaf igår natt blev det en tur till sävsjö klockan ett på natten och köra på en som skulle hem till eksjö ;) och sen hem till lilla landsbro så vid halv fyra var vi hemma :P och vi som trodde att vi kunde sova lite längre bara sen på morgonen men det gick visst inte så bra  xd haha vi vaknade en timma senare än vad vi brukade göra ;) vid hlav nio alltså  xd

jaja ska ändå lägga mig snart ska bara packa mina saker som jag ska ha med mig hem till Björköby imon ;) så imon byter jag hem igen xd

haha jaja

ha en bra söndag kväll själv ska jag packa nu :P sen nana ^^

Hej svejs alla glada barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0