två veckor kvar :)

Tjosan

Måndag igen då :) tiden går då allt fort ;) dagen är ju snart redan över tur det för då är det snart fredag igen vilket innebär att då får jag träffa älskling igen :) härligt härligt , och om bara två veckor är det påsklov gött det lite lov kan behövas=)
hade ju som sagt var dataprov idag det gick galant men han inte riktigt klart med den sista delen men de blir nog gonkänd iaf =)
Fick tillbaka en engelska uppsats idag oxå stolt är jag över den med fick vg- hihi de är ju ett vg iaf :)

har även varit och solat lite idag med de var gött men nu tänker jag itne sola förrän om en vecka igen de får ju itne blir för ofta :P visst för att de är jävligt skönt men ändå :P

nu ska jag fortsätta titta på johan falk som mamma spelade in igår när det gick =)

hej svejs alla glada barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0